NetSupport
Okullar ve İşletmeler için Yenilikçi Yazılım Çözümleri
NetSupport, 28 yıllık geliştirme uzmanlığı ve dünya çapında 16 milyon kurulum ile, önde gelen eğitim ve kurumsal yazılım çözümleri üreticisidir. Hem endüstri uzmanları hem de dünya çapındaki müşterilerimiz NetSupport ürünlerinin sınıfının en iyisi olduğunu sürekli olarak söylüyorlar, bu yüzden 250’den fazla ödül kazanmış olmamıza şaşırmamak gerek ve bu sayı sürekli artıyor!
NetSupport’un küresel merkezi İngiltere’de Peterborough’dadır. Burada yeni ve mevcut yazılım ürünlerini geliştirmeye ve müşterilerimizi desteklemeye odaklandık. Yazılımlarımızı, İngiltere, ABD, Kanada, Almanya ve Japonya’daki NetSupport Group şirketleriyle birlikte uluslararası bir dağıtım ağı aracılığıyla dağıtıyoruz. Ayrıca ABD, Kanada, Almanya ve Japonya’da uluslararası satış ve destek merkezlerimiz bulunuyor.
NetSupport Limited, NetSupport Group’un kurucu üyesidir ve 1989 yılında kurulmuştur. İngiltere’de kayıtlı özel bir limited şirkettir.
Ürünler
NetSupport eğitim çözümleri, etkili, kullanımı kolay ve her okul bütçesi için uygun maliyetli olarak tasarlanmıştır. Diğer ürün ve çözümlerle sorunsuz bir biçimde bütünleşerek, teknolojiyi ve bu teknolojiyi kullananları sınıfta ve okul genelinde yönetmek için eksiksiz çözümlerdir.
NetSupport kurumsal çözümler, kullanımı kolay, uygun maliyetli ve en önemlisi etkili olacak biçimde tasarlanmıştır. Sorunsuz bir biçimde bütünleşerek, herhangi bir ağdaki teknolojiyi ve kullanıcılarını yönetmek için eksiksiz bir çözüm sağlar.
Sıkça Sorulan Sorular
ServiceDesk dışındaki ürünler toplam bilgisayar (yönetici ve istemci) sayısına göre lisanslanır.
Kurulum sırasında hangi parçanın (kontrol, öğretmen, teknisyen, istemci) kurulacağı seçilir.
ServiceDesk ürünü ise operatör sayısına göre lisanslanır.
Tüm ürünler kalıcı (perpetual) lisanslama yöntemiyle lisanslanır.
NetSupport yalın bir fiyatlandırma politikasına sahiptir. Yönetici ve istemci lisanları arasında fiyat farkı yoktur. Kurulum sırasında hangi parçanın kurulacağı seçilebilir.
Hayır. Bu, isteğe bağlıdır.
Hayır. İstiyorsanız bakım lisansını ayrıca almanız gerekir. Bir yıllık bakım bedeli, lisans bedelinin %20’sidir.
Ürün Güncellemeleri – NetSupport yazılımları olgun, kararlı ve çok güvenilir olmalarına karşın, çok farklı ortamlar üzerinde çalışmaktadır ve bu ortamlar, güvenlik açıklarını ortadan kaldırmak, sorunları çözmek, kullanıcı deneyiminde iyileştirme sağlamak vb. için sürekli olarak değişmektedir. NetSupport’un denetimi dışındaki bu etmenler, ürünlerimizin tasarlandığı gibi çalışmaya devam edebilmeleri için, güncellemeler gerektirebilir. NetSupport, bu tür değişikliklerin uygulanmasını sağlamayı üstlenmiştir.
Geçerli NetSupport bakımına sahip müşteriler, ürün güncellemelerine hak kazanır, böylece kendilerini yazılımlarını çalışamaz duruma getirebilecek işletim ortamındaki değişikliklere karşı korurlar.
Yeni Sürümler – NetSupport, her 12 ayda bir her ürünün en az bir yeni sürümünü yayınlamaya çalışmaktadır. Sürümün ana odağı, ek işlevler, performans iyileştirmeleri sağlamak ve müşteri tabanımızın istediği değişikliklere yanıt vermektir.
Geçerli NetSupport bakımına sahip müşteriler, her zaman mevcut en etkili çözümü kullanmalarını sağlayan yeni ürün sürümlerini indirebilirler.
Öncelikli Teknik Destek – Müşterilerimizin NetSupport yazılımını kullanırken herhangi bir sorun yaşamamasını umarız. Ancak ürün geliştiricisinin destek sağlamak için özel bir teknik destek ekibine sahip olduğuna ilişkin güvence vermesi önemlidir.
Geçerli bir NetSupport bakım sözleşmesi olan müşteriler, İngiltere ya da ABD ofislerimizden, 09:00 ile 21:00 (GMT) saatleri arasında öncelikli telefon desteği alma hakkına sahiptir.
Beta Sürümlere Erişim – NetSupport, bakım kapsamındaki tüm müşterilere, ürünleri kendi ortamlarında test edebilmeleri ve çalıştığından emin olmaları için, Beta sürümlere erişim sağlar.
Elbette. Bu durumda yükseltme bedeli, almadığınız bakım sözleşmesi bedellerinin geriye dönük olarak belirli bir yöntemle hesaplanmasıyla belirlenir.
Yıllık bakım sözleşmesi bedeli, lisans bedelinin %20’sidir.
Evet. Tanınmış rakip bir ürünün lisansına sahipseniz ve bu ürünü eşdeğer bir NetSupport ürünüyle değiştirmek istiyorsanız, size eşit sayıda NetSupport lisansı için %20’ye kadar ek indirim verilir.
Bu indirimi elde etmek için orijinal satın alma işleminin kanıtını sunmanız gerekir.
NetSupport Manager, “Gateway – Ağ Geçidi” adı verilen ücretsiz bir yazılım sağlar. Ağ geçidini herhangi bir Windows bilgisayara kurabilirsiniz. Bu, yönetici ve istemci yazılımımız arasında aracı görevi görür.
Ana sorun, hedef bilgisayarınızın bir güvenlik duvarının arkasında güvenli bir ağ üzerinde bir yerde bulunması olasılığıdır. NetSupport Manager ağ geçidi, HTTP üzerinden güvenli bir şekilde iletişime izin verir, tüm bilmeniz gereken, ağ geçidinizin adresidir. Ağ geçidi, kim olduğunuzu doğrular ve ardından ağ içinde bulunan masaüstü bilgisayarlarınıza bağlanabilmeniz için erişime izin verir.
Sahip olduğunuz sürümü indirmek için:
www.netsupportsoftware.com/support sayfasından lisans e-posta adresiniz ile kayıt olduğunuzda indirilebilir ürünlerinizi görebilir ve indirebilirsiniz.
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, lisansınızı “My Licenses” bölümünden kaydedin. Daha sonra kurulum dosyasını “My Products” bölümünden indirebilirsiniz.